חשמל חכם – אל פסק לגיבוי בית חכם

בין אם נקרא לזה בית חכם, בית מחובר או אינטרנט של הדברים (IOT), בתים חכמים הופכים נפוצים יותר ויותר ובקרוב יהפכו חלק נורמטיבי בחיים שלנו כמו שענקיות הטכנולוגיה כמו גוגל, אמזון, אפל וכו' נכנסו חזק לשוק.

כלל מערכות הבית החכם, כגון מצלמות אבטחה, מערכות השקייה, מערכת תאורה, מערכות מיזוג, מערכת חימום מים, מערכות אזעקה, מטבח, דלת הכניסה ועוד, הינן חשמליות ומבוססות על חיישנים ורשת WIFI מקומית, לכן במקרה של הפסקות חשמל המערכות עלולות לקרוס ואף להינזק או לשבש את הפעילות התקינה של הציוד. המחשב, השרת וארון התקשורת עלולים להינזק אף הם במקרה ולא מתבצע כיבוי מבוקר.

במצב של הפסקות חשמל מערכות הבית החכם זקוקות לגיבוי של אספקת החשמל .

מסיבה זו מכשיר אל פסק אמור להיחשב כחלק חשוב ובלתי נפרד בכל תהליך הקמת המערכת מסיבות של אבטחה, בטיחות ונוחות.

עם UPS במקרה של נפילות מתח, הפסקות חשמל ואיבוד חשמל עקב בעיית שירות או במתכוון, תוכל עדיין לתחזק את מערכות הבית החכם.

אם קורת תקלה משביתה והזנת החשמל נפסקת או שמערכת החשמל מתנתקת בעקבות שריפה או הצפה עדיין תוכל לקבל התראות מים ועשן.

חיבור מודם הכבלים, הנתב האלחוטי ובקר האוטומציה הביתית ל-UPS ייעודי מאפשר לך לקבל התראות חשובות באופן מקומי וכן, בהנחה שספק האינטרנט שלך שומר על רציפות אספקת חשמל, גם מרחוק.

אפילו אם בקר האוטומציה כבר מגיע עם מצבר גיבוי פנימי, אל פסק יכול להגדיל משמעותית את משך הגיבוי. (מצ"ב דף מידע טכני המפרט את זמני הגיבוי). 

אל פסק בנוסף מבטיח שעות של חיבור מתמשך לכל המכשירים האלקטרוניים המגובים באמצעות מצבר, כולל חיישני האוטומציה וכן מכשירים אישיים כגון טלפון סלולרי, טאבלט ולפטופ.

אנחנו ביונירום אלקטרוניקס ממליצים לכם, בעלי בית חכם, להימנע מנזקים כספיים ולדאוג למערכת אל-פסק שתגבה את השרת והציוד האלקטרוני בביתכם או במשרדכם במקרה של קריסת חשמל.

מומלץ להיעזר בהתקנה מקצועית ממומחים בתחום על מנת להבטיח המשך תקינות המערכת ופעילות רציפה בראש שקט.

למידע אודות מערכת 5E בהספק 1100VA תוצרת EATON 

שתפו ב-

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
דילוג לתוכן